Din seria „Hai ca’s prost”: Daca sunt baiat de ce nu am ciclu ?

Publicat pe


Stef: sal
Eu: sal
Eu: te cunosc ?
Stef: nu cred, auzi ma poti ajuta cu o problema ?
Eu: depinde .. ce probl?
Stef: deci sora mea are 13 ani,si ia venit ciclu acum 5-6 luni,da mie nu.E normal ?
Eu: in fine .. tu cati ani ai ?
Stef: am 14 ani si sunt baiat

Un gând despre „Din seria „Hai ca’s prost”: Daca sunt baiat de ce nu am ciclu ?

    Paul a spus:
    Iulie 5, 2010 la 21:49

    :))))) tare faza..

Lasă un răspuns

