Teatru: Piesa Iubirii ( Updated)

Publicat pe Actualizat pe


Actori: Tabeica Octavian si S.O.A B.H .

Scenariu: Undeva, departe, face to face.

Tabeica Octavian: mai devreme
Tabeica Octavian: vreau sa ne mai microfonim
Tabeica Octavian: la ora 3
Tabeica Octavian: sa ma certi
Tabeica Octavian: ca n-am chef sa te scot in parc
S.O.A B.H: )
S.O.A B.H: ce nebuuuuuuuuuuun
S.O.A B.H: auzi dragaaaa? eu vreau sa ies in parc
Tabeica Octavian: iti trece
S.O.A B.H: nu draga. deci tu nu inteleegiiii? eu vreau sa ies in paaaarc
Tabeica Octavian: nu inteleg
Tabeica Octavian: is afon
S.O.A B.H: imi dau seamaaa
S.O.A B.H: nuj deci nuj cum am putut sa pierd atat timp cu tine
Tabeica Octavian: nici eu
Tabeica Octavian: mai bine jucam cs
S.O.A B.H: pai, dragule, poti sa incepi de acum
Tabeica Octavian: doar ce-am iesit din joc
S.O.A B.H: informatie neinteresanta ptr mine.
Tabeica Octavian: blah blah blah
S.O.A B.H:
Tabeica Octavian: unde dracu mi-o fo mintea cand m-am bagat cu o pitzipoanca ca tine
S.O.A B.H:
S.O.A B.H: nenorocitule. gata. deci noi doi AM TERMINAT-O. for good
Tabeica Octavian: )
S.O.A B.H: hai ma nu rade ca strici contextul
Tabeica Octavian: vai vai draga , daca tu crezi ca-mi pasa de decizia ta )
Tabeica Octavian: oricum te tineam doar ca amanta
S.O.A B.H: dragule, faci chestii tipic masculine. Astea sunt gesturi si fite. te rog.. vorbeai de mine ca as fi pitipoanca. Full coca
Tabeica Octavian: ete full pepsi
Tabeica Octavian: gura mica si cauta alt cocalar , eu-s prea bun pt tine
S.O.A B.H: oo da
S.O.A B.H: tu prea bun ptr mine?
S.O.A B.H: ma faci sa rad.
Tabeica Octavian: ha ha
S.O.A B.H: in tta relatia noastra NU ai fost capabil sa faci nimic. Doar jocuri stii.. sa te joci pe pc, ATAT.
Tabeica Octavian: daca n-ai vrut sa stai in pat cu mine
S.O.A B.H: ca sa ce? sa ma uit la tine cum te joci?
Tabeica Octavian: iti aratam de ce is capabil
S.O.A B.H: huh!
Tabeica Octavian: hai ma , chiar asa mi se citeste pe moaca ?
S.O.A B.H: te rog… discutiile acestea nu isi mai au rostul. Adio, nene.
Tabeica Octavian: nuuuuuuuuu
Tabeica Octavian: te vreau iubirea mea
Tabeica Octavian: viata mea n-are rost
Tabeica Octavian: fara tine
Tabeica Octavian: mor dupa tine
S.O.A B.H: NOT!
Tabeica Octavian: iti aduc luna
Tabeica Octavian: vorbesc cu armstrong
Tabeica Octavian: am relatii cu nasa
Tabeica Octavian: ti-o parchez in fata casei
S.O.A B.H: prea putin interesant… scuteste’ma.
Tabeica Octavian: iti aduc … iti aduc
Tabeica Octavian: ce vrei sa-ti aduca mosu ?
S.O.A B.H: nu am nevoie de nimic.
S.O.A B.H: de nimic de la tine. sa fie clar.
Tabeica Octavian: un pupiiic
Tabeica Octavian: mocca
Tabeica Octavian: hai ca-s amabil
S.O.A B.H: Eu nu am nevoie de un barbat ca sa fiu eu insami si fericita si nici de atentiile lui.
Tabeica Octavian: o sa fiu barbatu ala cu care sa fii tu insumi … adica insuti
Tabeica Octavian: trebe neaparat si fericita ?
S.O.A B.H: Dar nu ai fost capabil sa observi asta cat timp am fost impreuna.. erai prea ocupat… cu jocurile tale.
S.O.A B.H: Fi fericit dragule si bafta la fraguri.
Tabeica Octavian: daca erau sexy , ce vina am eu
Tabeica Octavian: tu m-ai lasat
Tabeica Octavian: singur
Tabeica Octavian: cand aveam nev de tine
Tabeica Octavian:
S.O.A B.H: da, sa iti caut cheaturi la diverse jocuri. atat aveai nevoie de mine.
Tabeica Octavian: nu se pune … te mai si pupam
Tabeica Octavian: ti-am si multumit pt ajutor
S.O.A B.H: te rog. la 18 ani conceptul meu despre cum ar trebui sa fie o relatie… este extrem de diferit fata de ceea ce am avut noi. Asa ca, excuse-moi, nu te mai vreau.
Tabeica Octavian: dar eu te vreau
S.O.A B.H: „fatal error”
Tabeica Octavian: nu ma las
Tabeica Octavian: i want you baby
S.O.A B.H:
Tabeica Octavian: i will take u to usa
S.O.A B.H: ti’am zis.. nu ma intereseaza.
Tabeica Octavian: am gogosi , vrei ?
Tabeica Octavian: macar asa
Tabeica Octavian: sa imi mai dai o sansa
Tabeica Octavian: cu gogosi
S.O.A B.H: nici una. nu vreau nimic de la tine. nu vreau sa mai am de a face cu tine. nu am fost suficient de clara?
Tabeica Octavian: nuuuuuuu , mai tare ca nu se aude pana aici
Tabeica Octavian: tre sa-mi dai un pupic ca sa se auda
S.O.A B.H: neinteresant.
Tabeica Octavian: promit ca o sa am grija de tine si ca o sa fii tu insuti … nu te las sa fii pamela anderson sau nicole snitzer aia de la pusy dools si si , nici lady gaga
Tabeica Octavian: da fericita nuj dac o sa fii , macar sunt onest
S.O.A B.H: scuteste’ma
Tabeica Octavian: nu-s doctor sa te scutesc
Tabeica Octavian: da-mi 10 flotari
S.O.A B.H:
Tabeica Octavian: hai puiuuuuu
Tabeica Octavian: lumina vietii mele
S.O.A B.H: hai termina’te am zis.
Tabeica Octavian: iti dau mertzan
S.O.A B.H: nu mai folosii chestii cocalaresti
S.O.A B.H: imi jignesti inteligenta
Tabeica Octavian: care ?
S.O.A B.H: boule
Tabeica Octavian: vaco
Tabeica Octavian: sot si sotie ajungem
S.O.A B.H: esti pur si simplu un animal nemanierat
Tabeica Octavian: si tu o animala cu fitze
S.O.A B.H: in your dreams. i better die
Tabeica Octavian: ma bag cu tine in mormant
Tabeica Octavian:
Tabeica Octavian: daca si moarta imi dai suturi in cur te dau in judecata
S.O.A B.H: o sa am grija sa nu ma gasesti. nu vreau sa te vad nici moarta nici vie
Tabeica Octavian: pai moarta o sa am grija sa ai ochii inchisi
Tabeica Octavian: sa nu ma vezi
Tabeica Octavian: poate ma excit si ti-o … stii tu  cand esti moarta
Tabeica Octavian: prea flatata a ?  stiam eu ca-s gigolo macho
S.O.A B.H: poate scarbita
Tabeica Octavian: nu gagica
Tabeica Octavian: esti flatata
Tabeica Octavian: ca eu te chiero mucio
S.O.A B.H: SCARBITA
S.O.A B.H: get lost
Tabeica Octavian: ce ai spus puicuto ? ce-i aia get lost ?
S.O.A B.H: puicute le zici celor ce te inconjoara da?
S.O.A B.H: nu mie
Tabeica Octavian: urla hormonii in mine baby
S.O.A B.H: deci te rog, sa ma respecti
S.O.A B.H: oricum
S.O.A B.H: noi nu mai avem ce discuta
S.O.A B.H: eu inchei aici
S.O.A B.H: si iti urez o noapte buna
Tabeica Octavian: inca suntem live
S.O.A B.H: si acum vb serios
S.O.A B.H: ptr ca ies )
Tabeica Octavian: ok
Tabeica Octavian: ciao
Tabeica Octavian: a fo misto
Tabeica Octavian: eu cel putin am ras
S.O.A B.H: si eu
Tabeica Octavian: suntem tari
S.O.A B.H: trupa de teatru ne facem
S.O.A B.H: oo da
Tabeica Octavian: aha
Tabeica Octavian: nighty nite

[ Si asa se despartira cei 2 eterni iubiti  in negura noptii intunecate… cocalarul si pitzipoanca … ]

––––––––––––FIN––––––––The End––––––––––-Sfarsit––––––––––

5 gânduri despre „Teatru: Piesa Iubirii ( Updated)

    […] This post was mentioned on Twitter by Vaipan Dragos-Mihai and Vaipan Dragos-Mihai. Vaipan Dragos-Mihai said: Teatru: Piesa Iubirii: http://wp.me/pgMwk-19X […]

    Timi a spus:
    Iulie 13, 2010 la 02:09

    Beeestial.=))

    […] This post was mentioned on Twitter by Vaipan Dragos-Mihai. Vaipan Dragos-Mihai said: [Blogu' de Râs] Teatru: Piesa Iubirii ( Updated): Actori: Tabeica Octavian si S.O.A B.H . Scenariu: Undeva, depart… http://bit.ly/b99rFW […]

    Paul a spus:
    Iulie 16, 2010 la 23:18

    e super :)) mai ales pe la sfarsit :)) bravoo:)

Lasă un răspuns

