bancul zilei

Publicat pe Actualizat pe


Bunicul de 80 de ani la telefon :

– Alo, doresc sa particip la jocul telefonic anuntat.
– Foarte bine! Am trei întrebari, v-ati pregatit?
– Da!
– Deci, CE ESTE: are doua roti, un ghidon si se poate folosi pentru deplasare?
– Bicicleta!
– Nu-i rau, dar noi în mod concret ne-am gândit la Mountain-bike.
– A doua întrebare. CE ESTE: are patru roti, un volan si se poate folosi pentru deplasare?
– Masina!
– Nu-i rau dar noi în mod concret ne-am gândit la Volvo.
– Urmeaza ultima, cea de a treia întrebare. Pentru a câstiga trebuie sa dati raspunsul corect! V-ati pregatit?
– Da!
– Deci, CE ESTE: are aripi, este condus de un pilot si se poate folosi pentru deplasare?
– Avion!
– Nu e rau! dar ne pare rau, în lipsa raspunsului corect ai pierdut! Noi în mod concret ne-am gândit la Concorde. Va multumim pentru joc, va asteptam si în viitor, la revedere!
La care batrânul: Îmi cer scuze, dar va rog permiteti-mi sa pun si eu o întrebare.
– Poftiti.
– CE ESTE: sta pe trotuar si isi vinde corpul pentru placeri sexuale?
– Curva!
– Nu-i rau, dar eu în mod concret m-am gâdit la ma-ta!

4 gânduri despre „bancul zilei

    bancul zilei - Ziarul toateBlogurile.ro a spus:
    Septembrie 26, 2010 la 11:08

    […] Bancul zilei Sun Sep 26, 2010 10:42 am Bunicul de 80 de ani la telefon : – Alo, doresc sa particip la jocul telefonic anuntat. – Foarte bine! Am trei întrebari, v-ati pregatit? – Da! – Deci, CE ESTE: are doua roti, un ghidon si se poate folosi pentru deplasare? – Bicicleta! – Nu-i rau, dar noi în mod concret ne-am gândit la […] […]

    […] This post was mentioned on Twitter by Vaipan Dragos-Mihai and Vaipan Dragos-Mihai, Mariana Bîtculescu. Mariana Bîtculescu said: [De pe Blogu' de Râ bancul zilei: Bunicul de 80 de ani la telefon : – Alo, doresc sa particip la jocul telefonic a… http://bit.ly/cjfjbc […]

    Timi a spus:
    Septembrie 26, 2010 la 12:42

    =)) Dur dur.

    ioana a spus:
    Septembrie 27, 2010 la 23:20

    :)))))))))))))))))

Lasă un răspuns

