Nu mai bateti copiii

Publicat pe Actualizat pe


Majoritatea populatiei tinde sa creada ca nu e bine sa-ti „pocnesti” copii, asa incat eu am incercat alte metode de a-mi controla copii atunci cand au „unul din momentele acelea”.
O metoda pe care am gasit-o foarte eficienta este aceea de a scoate copilul la o plimbare cu masina si de a avea o discutie cu el.
Fie ca e din cauza vibratiilor masinii, fie pur si simplu pentru ca sunt sustrasi de la alte surse de distragere a atentiei ca TV, Jocuri Video, Computer, IPod, etc, oricum, cert este ca de obicei copiii mei se calmeaza imediat si se comporta foarte bine dupa o plimbare cu masina.
Conteaza deasemenea foarte mult sa-i privesti drept in ochi in tot acest timp..
Am inclus mai jos o fotografie de la ultima plimbare cu baiatul meu, in caz ca doriti sa procedati in acelasi mod.

(vezi mai jos)

 


3 gânduri despre „Nu mai bateti copiii

    oanaclara a spus:
    Octombrie 10, 2010 la 10:19

    Daaaaaaaa, asta da solutie!😀😀😀

    […] This post was mentioned on Twitter by Vaipan Dragos-Mihai and Vaipan Dragos-Mihai, Mariana Bîtculescu. Mariana Bîtculescu said: [De pe Blogu' de Râ Nu mai bateti copiii: Majoritatea populatiei tinde sa creada ca nu e bine sa-ti “pocnesti” cop… http://bit.ly/bMi2dl […]

    Rechinu a spus:
    Octombrie 11, 2010 la 16:45

    Da este super ideea si sincer tie nu ti sa intamplat niciodata sa iti vina sa te plimbi cu masina asa de „nebun” doar sa te plimbi fara sa ai un obiectiv clar unde mergi doar sa faci o simpla plimbare care te relaxeaza ! Eu am patit-o de multe ori si sotia mea imi zice de multe ori k se relaxeaza cu mine in plimbare cu masina

Lasă un răspuns

