Care este diferenta dintre politician si hot?

Publicat pe Actualizat pe


Scriitorul brazilian Fernandes Millor a lansat o dezbatere publică, cu tema:
<<Care este diferenţa dintre „politician” şi „hoţ”?>>

Un anume răspuns l-a surprins în mod special:

„Diferenţa dintre un politician şi un hoţ este că pe primul îl aleg
eu, în timp ce al doilea mă alege el pe mine.

Am nimerit-o?”.
Iar replica lui Millor a fost:

„Stimate domn, sinteţi un geniu.
Sinteţi singurul care a reuşit să găsească o diferenţă între cei doi”.

2 gânduri despre „Care este diferenta dintre politician si hot?

    […] This post was mentioned on Twitter by Vaipan Dragos-Mihai and Vaipan Dragos-Mihai, Mariana Bîtculescu. Mariana Bîtculescu said: [De pe Blogu' de Râ Care este diferenta dintre politician si hot?: Scriitorul brazilian Fernandes Millor a lansa… http://bit.ly/aympZS […]

    […] Care este diferenta dintre politician si hot? Tue Nov 09, 2010 11:22 am Scriitorul brazilian Fernandes Millor a lansat o dezbatere publică, cu tema: <<Care este diferenţa dintre “politician” şi “hoţ”?>> Un anume răspuns l-a surprins în mod special: “Diferenţa dintre un politician şi un hoţ este că pe primul îl aleg eu, în timp ce al doilea mă alege el pe mine. Am nimerit-o?”. Iar replica lui […] […]

Lasă un răspuns

