Random funny stuff

Publicat pe


Well, am uploadat recent un video facut de mine, zic eu amuzant(in ce masura, decideti voi), pe youtube.

Am muncit ceva la videoul asta, nu l-am scos in cateva zile ci aproape un an :)). Exista un mod de Half-Life 2 numit Garry’s Mod pe care il joc, si cateodata imi mai vin idei de filmulete amuzante. Am strans o colectie de clipuri si am zis sa le pun pe youtube daca tot sunt atatea deja. Cam asta e rezultatul:

Mihai spune ca i-a placut cel mai mult faza de la 4:00. S-ar putea ca multi sa nu intelegeti mare lucru si astfel sa nu fie amuzant, dar il postez oricum pentru acea parte din voi care stati mai mult pe net😛.

Have fun watching😉.

Lasă un răspuns

