Castiga 1800 euro simplu

Posted on Updated on


Castiga 1800 euro simplu

De curand m-am decis sa intru cea mai mare comunitate de pariori din Romania, Pariuri-x.ro. Navigand pe forum am dat peste un super concurs in care se castiga intre 300 si 1000 euro. Acest concurs este dedicat bloggerilor. Cum am si eu un blog am zis ca nu ar strica sa ma inscriu, poate castig unul din cele trei premii.

Daca aveti un blog nu mai pierdeti timpul, intrati aici, cititi regulamentul si daca vi se pare interesant intrati in ”lupta” bloggerilor.

3 thoughts on “Castiga 1800 euro simplu

    Valeriu Alex said:
    Februarie 13, 2011 la 15:01

    Buna ziua!

    As dori sa adaug un banner pe blogul dumneavoastra pentru un an, vreau sa fie leaderboard. Dispun doar de 1500$.

    Imi puteti face o oferta? (in comentariu, nu pe mail)

    O zi buna!

      Mihai responded:
      Februarie 13, 2011 la 15:14

      Buna ziua! Pot pune un banner deasupra casutei de cautare din dreapta sus. Vreti sa platiti o suma lunara sau anuala ? Ce spuneti de marimile 200px pe 200px pret lunar 100 $ sau anual 1000$ aceeasi marimi. Eventual mai negociem. Astept raspuns.

    […] This post was mentioned on Twitter by Vaipan Dragos-Mihai, Vaipan Dragos-Mihai. Vaipan Dragos-Mihai said: Castiga 1800 euro simplu http://wp.me/pgMwk-1hY […]

Lasă un răspuns

