Problema de aritmetica (Caracal)

Publicat pe Actualizat pe


Problema:
Un constructor este platit 50$ pe ora .
Sunt angajati doi constructori pentru instalarea a 7 PILONI DE FONTA in scopul de a opri parcarea masinilor pe trotuar.
Instalarea unui pilon dureaza o ora.
Intrebare: In cit timp isi vor da seama, unde au parcat masina?

7 gânduri despre „Problema de aritmetica (Caracal)

    Marian S a spus:
    Iunie 12, 2011 la 08:22

    Intrebare: unde e facuta poza?
    Am incercat sa o maresc si sa vad ce scrie pe indicatoare. E la rezolutie mica, nu am reusit. Totusi, parca nu ar fi in Romania…

      Mihai a răspuns:
      Iunie 12, 2011 la 11:21

      nu stiu unde este facuta si am impresia ca e undeva in Occident.

        cxl a spus:
        Iunie 13, 2011 la 13:34

        Pai si daca ai impresia ca e din occident , de ce ai scris Caracal ?

          Mihai a răspuns:
          Iunie 13, 2011 la 16:04

          Pentru ca cum ai spus si tu si eu am impresia doar🙂 si in plus asa am primit-o . Eu le primesc prin mail si le redau la fel cum sunt … nu am nici un drept sa modific ceea ce nu imi apartine.

            cxl a spus:
            Iunie 14, 2011 la 08:12

            Oau , ce blogger bestial esti ! Te voi urmari… Asta numesc eu blogging… copierea de pe alte blogguri cu continut 100% identic !

            Mihai a răspuns:
            Iunie 14, 2011 la 10:08

            ma eu cred ca te ai nascut prost🙂, mai citeste de 10 ori ce am scris si dupa aia mai scrie-mi un comentariu „inteligent”
            1. la prima chestie am spus ca am impresia
            2. le primesc prin mail nu le iau de pe alte blogguri

    Florina a spus:
    Iunie 12, 2011 la 12:05

    Probabil că la o oră după ce … vor fi anunţat la poliţie că li s-a furat maşina?!

Lasă un răspuns

