La PingPong cu ciocolata

Publicat pe


Bun, asta imi demonstreaza inca odata ca unii oameni( vreau sa fiu optimist si de aia spun „unii” si nu „majoritatea”) se lasa condusi de instincte animalice in loc sa faca apel la ratiune si educatie pentru un progres spre o mai bogata cultura.

Am fost ieri dupa amiaza la un tenis de masa cu un prieten. Am jucat noi cat am jucat vreo 20-30 de minute fara sa ne dam seama ca masa de tenis nu era tocmai curata. La un moment dat am observat o pata de… ceva maro. Nu o observasem pana atunci fiindca nu contrasta prea tare cu albastrul mesei, a avut cineva grija sa o stearga. Nu tocmai bine fiindca nu era aplatizata, ceva gen cum ai da cu matura peste un rahat.
Ma gandesc eu: ” Ce pasarea cerului s-o fi descarcat in halul ala, ori cineva a explodat intr-o toaleta de avion sau ceva”. Sau poate un animal, posibil ceva caine, s-a hotarat s-o faca de la inaltime.
Defapt, dupa cate am aflat, cineva a gasit de cuviinta sa se c**e exact pe o masa de tenis. Bineinteles ca si fileul era putin vopsit de c**at. Noroc ca nu putea, desi era cald afara.

Faptul e implinit si eu tot ce am putut sa exclam a fost „cata nesimtire”, si sa continui sa joc mai departe. Asta pana cand mi-am adus aminte astazi, si inevitabil, nefiind concentrat la nimic in mod special, mi-am imaginat. In primul rand masa de tenis e in curtea scolii. Cum sa ai tupeul ala sa o faci tocmai in curtea scolii, la vedere?! Ma gandesc ca doar noaptea putea sa se intample. Trebuie sa fii beat( dar ce ar cauta un beat in curtea scolii?) sa faci asta oricum…

Sau o fi zis si el dupa ce o fi pierdut cateva meciuri „Ma c*c pe el de PingPong”. Si s-a tinut de cuvant…

Desi blogul e de ras, eu gasesc asta de plans. Bunul simt e pe cale de disparitie…

 

Lasă un răspuns

