Zambiti, va rog

Publicat pe Actualizat pe


Soţul, tot roşu şi transpirat, călcând rufe de zor, o întreabă pe nevastă-sa încă odată:
– Dragă, eşti sigură că asta e cura cu fier pe care mi-a prescris-o medicul?

==

 

Discuţie între pensionari:
– Azi am fost la doctor şi a zis că mai am de trăit două luni!
– Din ce, băăăăă, Vasile? Din ceeeeee?!

==

Noaptea târziu. Soţul beat vine acasă, faţa plină de ruj şi fond de ten… În prag soţia furioasă.
– Dragă, n-o să mă crezi! M-am bătut cu un clovn!

==

Angajaţii unor companii multinaţionale sunt întrebaţi ce vor face cu banii din prima de Crăciun

Elveţianul : Din banii de primă îmi cumpăr o barcă
Reporterul : Şi cu restul?
Elveţianul : şi cu restul imi renovez faţada casei.

Englezul : Din banii de primă îmi cumpăr o maşină sport
Reporterul : Şi cu restul?
Englezul : şi cu restul mă duc într-o excursie în Africa

Românul: Din banii de primă îmi cumpăr un pulover.
Reporterul : Şi cu restul?
Românul: Restul mi-l dă mama.

==

Un preot şi un dascăl stăteau pe marginea şoselei cu o pancartă în mână pe care scria:
„Sfârşitul e aproape. Căiţi-vă!”
Pe lângă ei treceau maşini şi imediat după fiecare maşină se auzea o buşitură şi o explozie.
După o vreme, dascălul întreabă:
– Părinte, nu ar fi mai bine să scriem pe pancartă „Podul din faţă este rupt”?

Un gând despre „Zambiti, va rog

    JeiTi a spus:
    Septembrie 24, 2011 la 15:43

    mda…. unele banucri sunt mijto

Lasă un răspuns

