Un nou membru

Publicat pe Actualizat pe


Salut,de astăzi echipa „Blogu’ de Râs” are un nou membru.Haideţi să mă descriu puţin,pentru început,mă numesc Bogdan dar unii îmi spun Pinguu,chiar de aceea am ales numele la user „Pinguu”,aşa..să continuăm..am 13 ani,sunt din judeţul Arad,îmi place să scriu pe bloguri(asta nu înseamnă că îmi place să scriu şi la şcoală).Pasiunea meu pentru „blog’erit” nu a început de mult timp,aproximativ o lună,începând să scriu pe diferite bloguri gratuite pentru propria mea plăcere,după aceea m-am hotărât să îmi iau un domeniu şi să încânt ceva populaţie a internetului cu nişte articole..:d Şi atunci mi-am cumpărat un domeniu şi am făcut blogul „Blogul lu’ Pinguu” care poate fi accesat la adresa http://www.pinguu.in ,acest link este postat cu acordul lui Mihai..şi încă ceva..sunt bucuros că am ajuns să fiu membru la echipa „Blogu’ de Râs”..sper că şi voi,cititorii, să mă primiţi cu braţele deschise:d

Un gând despre „Un nou membru

    VictorCh a spus:
    Ianuarie 6, 2012 la 04:38

    Adresa poate ca o fi postata cu acordul cuiva, dar LINK pe ea nu este…

Lasă un răspuns

