Banc homosexual

Publicat pe Actualizat pe


Un homosexual care lucreaza la o fabrica de castraveti se plange psihiatrului:
– De saptamani sunt stapanit de ideea de a-mi introduce organul genital in taietorul de castraveti. Am visat asta, apoi nu am mai putut dormi. La fabrica nu ma mai puteam concentra la nimic altceva. Ma gandeam mereu la acelasi lucru. Ieri am facut-o!
– Dumnezeule, spuse psihiatrul, si ce s-a intimplat?
– Am fost pe loc concediat.
– Si taietorul de castraveti? S-a stricat?
– Nu, a fost si el dat afara imediat.

Un gând despre „Banc homosexual

    bogdan a spus:
    Martie 11, 2012 la 13:16

    yep, true true… destul de bun

Lasă un răspuns

