Calea spre alcoolism…!

Publicat pe Actualizat pe


Eram aşa…

Apoi am întâlnit o fată…

Arăta cam aşa…

Împreună eram aşa…

I-am făcut astfel de cadouri…

Când mi-a acceptat cererea în căsătorie am fost aşa…

Vorbeam cu ea la telefon toată noaptea…

Iar la birou făceam asta…

Când prietenii mi-au văzut prietena au început să se holbeze la ea aşa…

Iar eu reacţionam aşa…

Dar de Valentine’s Day a primit un trandafir de la un tip care arăta cam aşa…

Iar ea era aşa…

Eu eram aşa…

Ceea ce mai târziu a dus la asta…

şi la asta…

Îmi venea să fac asta…

Aşa că am început să fac asta…

ACUM uită-te la mine…

FIR-AR ELE SĂ FIE DE FEMEI!

Lasă un răspuns

