Bancuri

Publicat pe Actualizat pe


Draga Mos Craciun, acum, ca nu mai ai nevoie de ea, poti sa-mi dai mie lista cu fetele rele?
Doi diseristi se intalnesc intr-un bar dupa revelion:
– Salut! De unde esti?
– Din Bucuresti
– Ce tare! Si eu sunt din Bucuresti. In ce an te ai nascut?
– In ’52.
– Woooow, ce tare!!! Nu pot sa cred si eu tot in ’52. In ce luna?
– In februarie!
– Wooooow, nu pot sa cred… Ce tare! Si eu tot in februarie. In ce zi?
– 14.
– Woooooow, ce tare! Nu pot sa cred. Si eu tot in 14.
La un moment dat intra un tip in bar si il intreaba pe barman ce se mai intampla prin local. Barmanul:
– Iar s-au imbatat gemenii!
Vorbesc două prietene:
– Eu şi soţul meu dormim în camere diferite…
– Păi… şi cum faceţi cu obligaţiile conjugale?
– Simplu, atunci când are el chef, fluieră şi … se rezolvă!
– Şi atunci cân ai tu chef?
– Îl întreb: „Ioaaane, ai fluierat?”
– Du-te si mai cumpara bere!-zice Ion catre Maria.
– Dragul meu, poate imi zici si cuvantul magic?
– Hocus-pocus tu muiere, mars in fuga dupa bere!
Preşedintele Statelor Unite se întâlneşte cu preşedintele Chinei, pentru o discuţie despre drepturile omului.
– Do you have elections? întreabă preşedintele Statelor Unite.
Preşedintele Chinei se înroşeşte un pic în obraji şi zice încet:
– Yes, evely molning.
Ca sa-i dea curaj pacientului, stomatologul ii ofera inainte de a-i scoate maseaua, cateva pahare de palinca, dupa care il intreaba:
− Ei, cum stam acum? Avem curaj?
− Ohoooo! Sa indrazneasca cineva sa se apropie de maseaua mea!
Pentru cei preocupati de o alimentatie sanatoasa, iata ultima noutate in domeniul nutritiei si al sanatatii.
Este o usurare sa aflam adevarul dupa atatea si atatea studii conflictuale despre nutritie.
1. Japonezii consuma foarte putine grasimi si sufera de mai putine atacuri de cord decat romanii.
2. Mexicanii consuma multe grasimi si sufera de mai putine atacuri de cord decat romanii.
3. Chinezii beau foarte putin vin rosu si sufera de mai putine atacuri de cord decat romanii.
4. Italienii beau mult vin rosu si sufera de mai putine atacuri de cord decat romanii.
5. Nemtii beau foarte multa bere, consuma foarte multi carnati si grasimi si sufera de mai putine atacuri de cord decat romanii.
CONCLUZIA:
Mancati si beti tot ce vreti. Se pare ca faptul ca vorbim romana e ceea ce ne omoara.
Discutie intr un cuplu. Ea ii reproseaza:
– Tu te gandesti numai la sex, sex, sex, vrei sa mi o tragi in toate pozitiile, oricand, oriunde!
Stii, eu am nevoie si de putina atentie!
A doua zi barbatul intra pe usa si striga:
– ATENTIIIIEEEEEEE! Vin sa te f*t.
Politicienii sunt ca scutecele. Amandoi trebuie sa fie schimbati si pentru acelasi motiv.
Fănică se întoarce acasă noaptea târziu. Soția, cu o privire ucigătoarte îi arată ceasul.
– E ora două!
– Și ce-i cu asta? Dacă aș fi stat acasă n-ar fi fost tot ora două?
Dupa ce a nascut nevasta’mea, am intrebat-o pe doctorita:
– Si acum, peste cat timp crezi ca vom putea face sex?
– Ies din garda in 20 de minute, asteapta’ma in parcare.

Un batran mergea pe o strada cu prostituate. Una striga la el:
– Hai mosule sa probam!
– Nu mai pot fata mea!
– Nu-i nimic incercam!
Se duc in camera si batranul face 3 numere de zile mari.
– Parca ziceai ca nu mai poti.
– De f…t mai pot, de platit nu mai pot…

 

Doi ardeleni taiau lemne pe un ger crincen….

– Ma sogore…tu nu mai porti caciula aia cu urechi?
– N-ooo… mai port, de cind am avut accidentu..
– Ce accident sogore?
– Mi-o oferit cineva o palinca …si io n-am auzit…

 

Lasă un răspuns

