Am gasit bancul mult cautat

Publicat pe Actualizat pe


Acum 2 zile am fost invitata la o petrecere numai cu femei si i-am promis sotului ca ma întorc la 12 noaptea…

Orele treceau, noi ne  simteam bine, sampania curgea, asa ca pe la 3 dimineata m-am îndreptat spre  casa, beata crita.  Tocmai când am ajuns la usa, ceasul cu cuc din holul  casei a început sa cânte de 3 ori…
Dându-mi seama ca sotul meu o sa se  trezeasca si o sa-l auda, am mai facut eu „cu-cu” de înca 9 ori.
Am fost tare mândra de ce idee geniala am avut – chiar beata pulbere fiind – ca sa evit un conflict familial.
A doua zi dimineata sotul meu m-a întrebat la  ce ora am venit si când i-am spus ca la 12, nu a parut foarte surprins (uufff,  am scapat!).
Dupa putin timp însa mi-a spus ca trebuie sa ne cumparam un nou  ceas cu cuc.
L-am întrebat de ce.
– Pai, asta noapte cucul a cântat de 3 ori, apoi a zis „futu-i”, a mai cântat de  4 ori, si-a dres vocea, a mai cântat de 3 ori, s-a hlizit, a mai cântat de 2 ori  dupa care a tras un pârt …”

Lasă un răspuns

