SCURTE SI BUNE

Publicat pe Actualizat pe


În avion, un pasager cu alura de dandy se adresează unei însoțitoare
de bord foarte sexy:

– Cum va numiți, domnișoară?

– Mercedes, domnule!

– Frumos nume! Vreo legătură cu Mercedes Benz?

– Prețul, domnule…

Ardea o casa de tigani. El catre ea:
– Fah’, parca miroase a zahar ars!
– Pai n-avea ma-ta diabet? …

– Mai copile, se plânge maica-ta că vorbeşte cu tine şi tu n-o asculţi.
– Păi să vezi, tăticule…
– Lasă scuzele! Spune-mi cum de reuşeşti ?!

S-au intâlnit doi cunoscuţi:
– Am auzit că te-ai insurat. Aşa-i?
– Da!
– Şi de ce-ai făcut-o?
– Nu-mi mai plăcea mâncarea de la cantină.
– Şi acum?
– Acum imi place!

Căsătoria serveşte la impărţirea problemelor pe care nu le-ai fi avut
niciodată dacă ai fii rămas burlac.

Nenea Nistor, om batran si bun crestin, doreste sa emigreze. Este
intrebat de ce.
-Datorita homosexualitatii.
-Cum asa?
-Pai, in timpul nazistilor se pedepsea cu moartea, apoi cu
inchisoarea, iar acum este permisa prin lege. As dori sa emigrez pana
nu devine obligatorie.

Bula se intalneste cu un prieten care il intreaba:
-Bula, am auzit ca ti-a murit soacra. Ce-a avut?
-Ceva bijuterii, un T.V. si putine economii…
-Bula, te intreb de ce a murit?
-Pai, a fost la noi, i-am spus sa se duca in pivnita sa aduca niste
cartofi sa mancam un piure, a cazut pe scari si si-a rupt gatul.
-Ce ghinion! Si ce-ati facut atunci?
-Macaroane cu branza.

De ce a creat Dumnezeu intai barbatul si mai apoi femeia ?
Pentru ca inainte sa realizezi capodopera, trebuie sa faci o proba.

Care-i lucrul cel mai inteligent pe care-l poate spune un barbat ?
„Fac cum zice nevasta-mea…”

Lasă un răspuns

