Bancuri … cu si despre femei

Publicat pe Actualizat pe


Nouazeci la suta din frumuseţea feminina consta din imaginatia masculina.
Iar restul… in bere…
– Nu vreau sa par nepoliticos dar as face sex cu tine.
– Nu vreau sa par curva dar sunt de acord!
In avion, pe o cursa lunga de noapte, o stewardesa superba, cu un decolteu imens, se apleaca deasupra unui pasager care nu dormea si-l intraba incetisor:
– Doriti lapte sau ceai ?
Pasagerul :
-In care este lapte si in care este ceai ?????
– Pleaca! Iesi afara din casa mea!…a zbierat la mine prietena mea.
Tocmai cand sa ies pe usa , imi zice:
– Sper sa ai parte de o moarte lenta si dureroasa!
Atunci ma intorc si-i spun:
– Aha… deci totusi vrei sa raman?
Un Boeing cu 320 de pasageri la bord a aterizat de urgenţă la Bucureşti în urma unei alerte de posibil fum în cală.
Pentru a evita o eventuală tragedie, dacă aş fi în locul controlorilor noştri de trafic, aş închide spaţiul aerian al României când afară e vreme de grătar.
Un politist a venit la usa mea astazi tinand in mana o poza cu nevasta-mea.
-„Este sotia dumneavoastra?” ma intreaba
-„Da” i-am raspuns
-„Imi pare rau” zice ” dar mi se pare ca a fost lovita de un autobuz”
-„Stiu” zic ” dar in schimb gateste bine si are grija de copii…”
O moasa intreabă pe o tânără mamă:
– Tatăl copilului va fi prezent la nastere?
– Nu cred.
– De ce?
– Păi, nu se află in cele mai bune relaţii cu soţul meu.
Un tanar ii spune unei tinere in timpul primei intalniri:
– Nu doresti sa mergi la un film, apoi si altceva…
Fata ii da o palma .
– Scuza-ma. De unde sa stiu ca nu-ti place filmul?
Am fost s-o vizitez pe nevasta-mea la spital.
Inainte sa intru in salon l-am intrebat pe doctor:
– Cum e dom’ doctor, vreo schimbare ceva?
– Ma tem ca nu arata bine, zice doctorul.
– Lasa, doctore, asta stiu; eu te intrebam cum mai sta cu boala…
– Doctore, nu mă pot opri din furat maşini.
– Ia pastilele astea, o dată pe zi. Dacă nu-si fac efectul , adu-mi un Porsche data viitoare când treci pe aici.
Lasă un răspuns

