Filmic ne prezinta un nou clip amuzant intitulat: ” Ce inseamna virgin?”

Explicatia cu bucluc

Articol scris de Oana

Se ia urmatorul scenariu: o mama gospodina care face de mancare, o fetita silitoare care isi scrie de zor temele in preajma primeia, o intrebare neasteptata, o relatie model si un personaj mult mai istet decat celalalt. La toate acestea se adauga multa imaginatie, umor si un final care da totul peste cap.

Cam asta isi propune scurt metrajul ”What virgin means?”. Nu e o lectie de anatomie, nu e o explicatie gasita pe un site dedicat adolescentilor sau o incercare vulgara de a gasi raspunsul la ”the big question”. Mai mult decat atat, povestea e pe cat de amuzanta, pe atat de plina de substanta. In spatele actiunii stau o serie de invataminte care pot fi descoperite la sfarsitul productiei.

Cu un accent britanic de care m-am indragostit, copilul din filmulet e tipic pentru modelul plodului destept, care are mereu o replica mai inteligenta decat interlocutorul, un un simt al umorului mai dezvoltat si nu in ultimul rand cu o carisma care te face sa-ti fie drag inca din primele secunde.

p.s. Apreciez explicatia data de mama din scurt metraj. S-a descurcat chiar onorabil! :D

Despre Filmic

Am fi mers pe ideea ca Filmic e “locul unde tot ce-i scurt ruleaza”, dar ne-am gandit ca rulls nu prea e cuvantul neaos, apoi am incercat o tenta culinara “la mici se inghesuie si cei mari”, dar am ajuns la concluzia ca publicul nostru nu consuma mici decat la gratare in weekend. Pana la urma ne-am dat seama ca nu trebuie sa irosim nici timpul nostru, nici pe al vostru si sa fim eficienti ,sa va prezentam idei pe centimetru.

Idei crete vor rula in scurt metraje, spoturi publicitare/sociale, animatii, virale si experimentale. Dar, atentie! Cine stinge lumina, pierde finalul…
In rest, Audienta Generala.

Asta spun cei de la Filmic despre ei , iar eu descriu siteul http://filmic.ro/ , drept un mic Youtube al spoturilor , al scurt metrajelor si al oricarui ” film mic ” care reprezinta ideei concrete  in scurt metraje, filmulete care nu le veti vedea la televizor si nici in alta parte decat la Filmic.